یوٹیوب چینل کو کیسے بڑھایا جائے۔

 یوٹیوب پر ویڈیو وائرل کرنے کے لیے یہ دونوں چیزیں بہت ضروری ہیں۔ فرض کریں کہ یہ دونوں چیزیں آپ کے یوٹیوب چینل کی ریکارڈنگ میں درست ہیں، تو آپ یوٹیوب پر کسی بھی پوائنٹ چینل پر اپنے یوٹیوب کی کسی بھی ویڈیو کو وائرل کر سکتے ہیں۔

یہ فرض کرتے ہوئے کہ آپ کے یوٹیوب چینل کی ریکارڈنگ میں امپریشن کلک تھرو ریٹ (جسے مختصراً CTR کہا جاتا ہے) اور دیکھنے کا اوسط دورانیہ ہے، آپ ان دونوں کو بہترین رکھ سکتے ہیں۔ پھر آپ کے یوٹیوب چینل کی کوئی بھی ویڈیو آسانی سے یوٹیوب پر وائرل ہوجائے گی۔

اس پوسٹ میں میں معیاری سیدھی حکمت عملیوں پر بات کروں گا۔ ان سے استفادہ کرتے ہوئے، آپ اپنے یوٹیوب چینل پر منتقل کی گئی پرانی ریکارڈنگز کی بھیڑ کے امپریشن کلک تھرو ریٹ اور اوسط دیکھنے کا دورانیہ بھی بڑھا سکتے ہیں، اس صورت میں کہ یہ کم ہو۔

تیار کرنے کے لئے ہدایات

اس طریقے سے آپ اپنے یوٹیوب چینل کو استعمال کرتے ہوئے بہت سارے تناظر حاصل کر سکتے ہیں۔ یا دوسری طرف آپ یوٹیوب سے کسی بھی چینل پر ویڈیو وائرل کر سکتے ہیں۔

یہ جاننے کے لیے کہ آپ کے یوٹیوب چینل کی ریکارڈنگز میں کلک تھرو ریٹ اور دیکھنے کا اوسط دورانیہ کتنا امپریشن ہے۔ لہذا آپ اسے یوٹیوب اسٹوڈیو ایپلیکیشن کے اندر دیکھ سکتے ہیں۔

فی الحال آپ سے یہ استفسار ہو سکتا ہے کہ ویڈیو کے لیے متوقع CTR اور اوسط دیکھنے کا دورانیہ کیا ہے۔ یہ جاننے کے لیے، سب سے اہم بات، آپ کو یہ سمجھنے کی ضرورت ہے کہ امپریشن کلک تھرو ریٹ (CTR) اور دیکھنے کا اوسط دورانیہ کیا ہے؟

امپریشن کلک تھرو ریٹ

امپریشن کلک تھرو ریٹ کے دو حصے ہیں، ایک امپریشن اور دوسرا کلک تھرو ریٹ (CTR)۔ اس موقع پر کہ 100 افراد نے آپ کی ویڈیو کو اونچی جگہ سے دیکھا، یعنی آپ کی ویڈیو کو تھمب نیل کے ذریعے دیکھا گیا، تو اس کا امپریشن 100 کہلائے گا۔

مزید یہ کہ ان میں سے 5 افراد نے آپ کی ویڈیو کو ٹیپ کرنے کے موقع پر، اس کی CTR کو 5% کہا جائے گا۔ فی الحال اس بنیاد پر کہ یہ کلکس امپریشن کے ذریعے آرہے ہیں، اسے امپریشن کلک تھرو ریٹ کہتے ہیں۔

عمومی منظر کا دورانیہ

یوٹیوب میں دیکھنے کا عمومی دورانیہ یہ بتاتا ہے کہ آپ کی ویڈیو مجموعی طور پر کتنی دیر تک دیکھی گئی ہے۔ ہمیں ایک ماڈل کے ساتھ سمجھنے کی اجازت دیں -

فرض کریں کہ آپ کے پاس 5 منٹ کی ویڈیو ہے۔ اس ویڈیو کو 5 افراد نے دیکھا ہے۔

5 منٹ سے پہلے نہیں دیکھا

ایک اور نے 3 منٹ دیکھے۔

تیسرے نے 4 منٹ دیکھا

چوتھے نے 2 منٹ دیکھا

اس کے علاوہ، پانچویں نے 3 منٹ دیکھے۔

اس ویڈیو کا عام دیکھنے کا دورانیہ = ہوگا۔

(4 + 3 + 4 + 1 + 3) 5

= 155

= 3 منٹ

یوٹیوب چینل کو بڑھانے کا سب سے مؤثر طریقہ

ان تمام چیزوں پر غور کیا گیا جو آپ اپنے ویڈیو کے معیار کو مزید بہتر بنانا چاہتے ہیں۔ یہ فرض کرتے ہوئے کہ آپ کے یوٹیوب چینل کی ویڈیو میں کم سی ٹی آر ہے تاہم اس کا تاثر زیادہ ہے، تو اس وقت، آپ یہ سمجھنا چاہتے ہیں کہ آپ کا ویڈیو یوٹیوب پر متعدد ناظرین تک پہنچ رہا ہے۔

پھر بھی، ایسا نہیں ہے کہ دیکھنے والے آپ کے ویڈیو کو دیکھنے کے لیے ٹیپ کر رہے ہوں۔ مزید برآں، اس موقع پر کہ آپ کلک نہیں کرتے، آپ کو ویوز نہیں ملیں گے۔ یوٹیوب پر ویڈیو وائرل کرنے یا آپ کے یوٹیوب چینل پر کسی ویڈیو پر مزید نقطہ نظر حاصل کرنے کے لیے CTR اور دیکھنے کا اوسط دورانیہ بہت زیادہ اہم ہے۔

اس لیے آپ کو اپنے یوٹیوب چینل کی ریکارڈنگز میں CTR اور دیکھنے کا اوسط دورانیہ اتنا زیادہ رکھنے کی کوشش کرنی ہوگی جس کی واقعی توقع کی جاسکتی ہے۔ اگر آپ کے یوٹیوب چینل کی ریکارڈنگ کا امپریشن کلک تھرو ریٹ 3% سے کم ہے تو یہ انتہائی خوفناک CTR ہے۔

جب بھی یوٹیوب آپ کے چینل کی ریکارڈنگ 100 افراد کو بھیجتا ہے، تو 100 میں سے صرف 3 افراد ویڈیو دیکھنے کے لیے آپ کی ریکارڈنگ پر کلک کرتے ہیں۔ نیز، ان خطوط پر، آپ کے یوٹیوب چینل پر اس ویڈیو کی CTR 3% رہی ہے۔

CTR سے مراد افراد کی تعداد ہے جو ہر 100 افراد میں سے آپ کی ویڈیو دیکھنے کے لیے آتے ہیں۔ اس طرح یہ فرض کرتے ہوئے کہ یوٹیوب آپ کے یوٹیوب چینل سے 100 افراد کو ریکارڈنگ بھیجتا ہے۔ نیز، اس موقع پر کہ 100 میں سے 10 افراد آپ کی ویڈیو دیکھنے کے لیے آتے ہیں، اس ویڈیو کے لیے آپ کا CTR 10% ہوگا۔

تھمب نیل اثر

فرض کریں کہ آپ ایک ویڈیو کو یوٹیوب پر منتقل کرتے ہیں۔ یہ فرض کرتے ہوئے کہ 24 گھنٹوں کے بعد بھی آپ دیکھیں گے کہ اس ویڈیو کا CTR 3% سے کم یا 3% کے قریب ہے، تو اس وقت آپ کو سمجھنا چاہیے کہ اس ویڈیو کا تھمب نیل اچھا نہیں ہے۔

اس کی روشنی میں لوگ آپ کی ویڈیو کو ٹیپ نہیں کر رہے ہیں۔ اپنے YouTube چینل کی ریکارڈنگ کے لیے ایک اور دلچسپ تھمب نیل بنائیں جس کی CTR 3% سے کم ہو۔ پھر پرانے تھمب نیل کو ایک اور دلکش تھمب نیل کے ساتھ تبدیل کریں۔

پھر، اس وقت، آپ دیکھیں گے کہ وہ ویڈیو جس میں نقطہ نظر کسی بھی طرح سے نہیں آیا، جب سے ویڈیو کو بہت زیادہ تناظر ملنا شروع ہو گیا ہے۔ اس کے علاوہ آپ دیکھیں گے کہ جس ویڈیو کی CTR کی شرح کم تھی وہ بھی اسی طرح بڑھے گی۔

اس لیے اپنے تھمب نیل کو خاص اور بنیادی رکھیں۔ لہذا دیکھنے والا صرف تھمب نیل کو چیک کرکے سمجھ سکتا ہے کہ ویڈیو میں کیا ہوگا۔

چینل کیٹیگری

YouTube چینل کے ساتھ ساتھ، آپ کو یہ نتیجہ اخذ کرنا ہوگا کہ آپ کو کس قسم کی ویڈیو بنانے کی ضرورت ہے۔ آپ کو پہلے اسے منتخب کرنے کی ضرورت ہے۔ پھر آپ کو کلاس کا انتخاب کرنے کی ضرورت ہے۔ درجہ بندی میں بہت سے ذیلی درجہ بندی ہیں۔ میرے خصوصی متعلقہ چینل کی طرح۔

اس موقع پر کہ میں یوٹیوب کے بارے میں ویڈیو بناؤں، اس کی ذیلی کلاس یوٹیوب ہوگی۔ اسی طرح، اگر میں پورٹیبل، پی سی یا گاڑی سے منسلک کوئی بھی ویڈیو بناتا ہوں، تو یہ بھی میری خصوصی کلاس میں جائے گا۔ اگر آپ اس موضوع پر دلچسپی رکھتے ہیں تو، ریکارڈنگ کو منتقل کرنا شروع کریں۔

کسی بھی صورت میں، چند ریکارڈنگ بیکار بیٹھ جائے گی. اپنے لیے 20 یا 30 سے ​​کم ریکارڈنگ بنائیں اور منتقل کریں۔ فی الحال اس بات پر توجہ مرکوز کریں کہ آیا آپ کا یوٹیوب چینل ترقی کر رہا ہے؟ 2022 میں یوٹیوب پر براہ راست شروع کرنے کے لیے، آپ کو وقت سے پہلے درجہ بندی کا انتخاب کرنا ہوگا۔

مناسب تحقیق

یوٹیوب ویڈیو بنانے سے پہلے اس موضوع پر جائز تحقیق مکمل کرلینی چاہیے۔ پہلے یوٹیوب پر اس موضوع کے بارے میں چار یا پانچ ریکارڈنگ دیکھیں جس پر آپ کو ویڈیو بنانے کی ضرورت ہے اور اگر قابل فہم ہو تو بلاگ پڑھیں۔

اس مقصد کے ساتھ کہ آپ اس سے واقف ہیں۔ اس وقت جب آپ کے پاس پورے موضوع کے بارے میں ڈیٹا ہوتا ہے، تب آپ بھیڑ کے سامنے اس کا اچھی طرح سے اندازہ لگا سکتے ہیں۔ ایسی صورت میں جب آپ ویڈیو بناتے وقت اس موضوع کے بارے میں نہیں جانتے، تو اس وقت، آپ ویڈیو میں اس کا اچھی طرح سے احساس نہیں کر سکتے۔

جس کی وجہ سے آپ کی ویڈیو ختم ہو جائے گی۔ اگر آپ ویڈیو کو اچھی طرح سمجھ سکتے ہیں تو دیکھنے والے سوچیں گے کہ یہ تعلیمی اور اہم ہے۔ یہ دیکھ کر وہ چینل میں لائک اور خریدے گا۔ لہذا ویڈیو میں معیاری قیمتی مواد دینے کی کوشش کریں۔

غیر معمولی تعارف

ابتدائی 30 سیکنڈ کے لیے ویڈیو کے تعارف میں کچھ دلچسپ پیش کریں اس مقصد کے ساتھ کہ ہجوم پوری ویڈیو دیکھنے کے لیے متجسس ہو جائے۔ جیسا کہ تحقیق سے ظاہر ہوتا ہے، 60 سے 70 فیصد ناظرین ویڈیو کے ابتدائی 30 سیکنڈز دیکھنے کے بعد ویڈیو چھوڑ دیتے ہیں۔

مزید یہ کہ یہ فرض کرتے ہوئے کہ کوئی ویڈیو کے ابتدائی 30 سیکنڈز دیکھنے کے بعد رک جاتا ہے، دیکھنے والوں کی اکثریت آپ کی پوری ویڈیو دیکھتی ہے۔ تو ابتدائی 30 سیکنڈ کہیے تاکہ ہجوم پوری ویڈیو کو دیکھنے کے لیے بے چین ہو۔

بہت سے نئے YouTubers ہیں جو ویڈیو میں Best Point کے ساتھ موضوع پر گفتگو کریں گے۔ اس طرح دیکھنے والوں کا ایک بڑا حصہ پوری ویڈیو نہیں دیکھتا۔

لہذا جب آپ ویڈیو شروع کریں تو پہلے ویڈیو کے تعارف میں بہترین فوکس کے بارے میں بتائیں۔ لہذا ہجوم یقینی طور پر کافی حد تک نظر آنے کے لئے کھڑا ہے اور آخر تک مکمل ویڈیو دیکھنے کے لئے دلچسپی رکھتا ہے۔ لہذا آپ تعارف کو بہترین بنانا چاہتے ہیں۔

ویب آپٹیمائزیشن

SEO کی مکمل قسم سرچ انجن آپٹیمائزیشن ہے۔ ویب آپٹیمائزیشن ایک ایسا عنصر ہے جہاں ٹائٹل کیسے کمپوز کیا جائے، پورٹریٹ کیسے کمپوز کیا جائے، ٹیگ کیسے دیا جائے، تھمب نیل کیسے بنایا جائے، SEO میں بہت کچھ ہے۔

تمام ساتھ ساتھ آپ کو SEO اور مناسب طریقے سے کرنے کی ضرورت ہے۔ میرے سبسکرائبر کم ہونے کی صورت میں، ویوز بھی کم ہوں گے۔ اس صورت میں کہ نقطہ نظر کم ہوں تو YouTube نئے ہجوم کے لیے ویڈیو نہیں لکھے گا۔

اس کے لیے آپ واقعی مناسب طریقے سے SEO کرنا چاہتے ہیں۔ لہذا آپ کا ویڈیو استفسار کے آؤٹ پٹ میں جاتا ہے۔ اس موقع پر کہ آپ SEO مناسب طریقے سے کرتے ہیں، YouTube آپ کی ویڈیو آؤٹ پٹ پر بھیجتا ہے۔ اس موقع پر کہ کوئی نظر آئے گا، آپ کی ویڈیو آجائے گی۔

تو یہ مکمل ویڈیو دیکھنے کا ایک اچھا موقع ہے۔ چونکہ ویڈیو میں وہ ڈیٹا ہوگا جو وہ واقعی چاہتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ وہ دیکھنے کے چکر میں آپ کی ویڈیو پر آیا۔

اس نے جو ڈیٹا پایا، اس صورت میں کہ اس ڈیٹا میں دلچسپی پوری ہو جائے، وہ آپ کے چینل میں خریدے گا۔ اس سے آپ کے چینل کی ترقی ہوگی۔ لہذا آپ جس ویڈیو کو منتقل کرتے ہیں اس کا SEO اچھی طرح سے کریں۔

Post a Comment

0 Comments